Comment Received Yes

Alles Over Schepping - In het begin schiep God...


Bedankt voor je bericht en gefeliciteerd met jouw beslissing om Jezus Christus als jouw Redder te ontvangen! Jouw wonderbaarlijke levensreis met Hem is nu begonnen! Hier volgen enkele gratis handige hulpmiddelen die je op weg kunnen helpen.

Je zult spoedig een email ontvangen van AllAboutAnswers.com op het email adres dat je ons gegeven hebt. Kijk af en toe eens in je email (en je “junkmail” folder) en voeg no-reply@AllAboutAnswers.com aan je adresboek toe.

Wij willen je aanraden om deze pagina aan je favorietenlijst toe te voegen, zodat je deze later gemakkelijk terug kan vinden.

  • Wij nodigen je uit om in onze online groepen samen te komen met andere gelovigen. Dat kan via onze “social media” websites die je hier kunt vinden:


  • Ook ons wereldwijde Christelijke netwerk kan een bron van bemoediging voor je zijn: AllAboutGOD.net. Je kunt op deze interactieve websites een groot aantal links vinden naar gratis bronmateriaal en andere hulpmiddelen, zoals blogs en studiegroepen, in een netwerk met andere gelovigen die jou op je levensreis kunnen bemoedigen. Vertel anderen over jezelf, over jouw reis met Jezus, stel vragen of beantwoord vragen van anderen en nodig je eigen vrienden en familieleden uit om mee te doen!

    AAG Net


  • Nu jij je levensreis met Jezus Christus begint, willen wij je aanraden om Gods Woord dagelijks te lezen. Je kunt bijvoorbeeld beginnen met het luisteren naar een audio-versie van het Evangelie van Johannes en dan verdergaan met de hele Bijbel. Hier vind je enkele goede plaatsen om te beginnen:



     Bijbel Bijbel


  • Als je nog meer vragen hebt over de Bijbel, dan kun je niet alleen op onze website terecht, maar ook op GotQuestions.org, waar een groot aantal Bijbelvragen wordt beantwoord:

    GotQuestions


  • Wij willen je ook aanmoedigen om een plaatselijke kerkgemeente te vinden waar mensen Jezus ontmoeten, Hem persoonlijk leren kennen, het Woord van God leren en een leefstijl leiden waarin liefde en dienstbaarheid voorop staan.

  • Wij willen je verder aanmoedigen om een vriend of familielid te laten weten dat jij deze beslissing hebt genomen. Misschien is er wel iemand in jouw leven die voor je gebeden heeft. Laat hen weten dat jij deze beslissing hebt genomen, zodat zij dat samen met jou kunnen vieren.

  • Tenslotte, is onze “Alles Over GOD” website natuurlijk bedoeld als een bron van informatie en bemoediging: AllAboutGOD.com/Dutch.
Volg ons ook hier:

Schepping Thuispagina | Over Ons | FAQ | Sitemap
Copyright © 2002 - 2014 AllAboutCreation.org, Alle Rechten Voorbehouden.